Rezervni dijelovi za auto prikolice i kamp prikolice
Plinski amortizeri za sve potrebe
Hrvatski
TRAŽI ARTIKLE
TRAŽI PREKO SLIKA
PLINSKI AMORTIZERI
SVJETLA
UPIT & SAVJET
O NAMA
GARANCIJA
KONCEPT
KONTAKT
PRIJAVA


Originalni broj proizvodžaca
Naziv artikla
Broj artikla
NOVI ARTIKLI

Novi artikli



TRAZI POMOCU E BROJA

Trazi pomocu E broja

Naletna kočnica

Prekoračenje rada kočnice je prekratko i čest uzrok da prikolice ne prolaze na tehničkom pregledu.Značaj toga je da kočnice počinju raditi kasno pri kočenju. Kad se naletna kočnica pritisne zajedno, kočnnje pocinje gotovo odmah u zelenoj zoni (A). Ako kočenje počinje u žutoj zoni (B) To znači da naletni sistem funkcioniše slabo i da zavrsava kočenje u crvenoj zoni (C),Prikolica tad neće proći tehnički pregled.

Najčešći uzroci lošeg učinka su:
1. Istrošeni kočnica
2. Nekorigirani kočnice
3. Neispravan ili loše Povratba poluga
4. Neispravan ili loši doboši

Kako ćete to provjeriti?
Kako bi se ispitala učinkovitost ručne kočnice poluga je prilično jednostavan.
Savjet kako možete provjeriti dali ručna kočnica radi. Jeste da uzmete španer namotate
ga oko spojke prikolice i zadnjeg dijela naletne kočnice i pokusavate ga pažljivo zatezati tad možete utvrditi gdje kočenje počinje.
Ako prekoračenje rezervat je prekratko, iako su kočnice dobro prilagođene, to je čest uzrok da se ručica kočnice slabo podešava.Ručica kočnice ne smije imati puno lufta između cijevi za optimalno kočenje. Slika 4 pokazuje kako ručica kočnice mora ležati protiv difuzora.


Slika 3


Slika 4

Za promjenu položaja ručice kočnice je naj lakši način da se zavrne ta kratka šipka sa navojoma.






 =  = =
 =  =